~AHLAN WASAHLAN~

Saturday, May 14, 2011

~pemilik cintaku setelah Allah dan Rasul~

Salam. . . . 
moga-moga semua berada dalam redha-Nya. . .Insyaallah. . . . . 
cuti sekolah sudah semakin hampir. . .Al-hamdulilah selamat sudah mak cik saya yang ke tujuh membina masjid. . .majlis nikahnya di adakan pada 13 mei hari tue. . . .  .Insyaallah. . walimatus urus akan diadakan pada 4 jun nie. . . . bercerita tentang pernikahan ni. . . tidak dinafikan semua hamba Allah di atas muka bumi ni ingin membina keluarga mereka sendiri. . . . mempunyai ulama-ulama yang bakal meneruskan kepimpinan Rasullullah S.A.W. . . tetapi ada juga yang tidak berkahwin dan juga perkahwinan mereka gagal. . . . jangan gundah kerana mungkin ada hikmah di sebalik semua itu. . . kepada si teruna yang tidak berkahwin akan ada bidadari yang menanti anda di syurga dan kepada si gadis ada wildan yang menanti anda. . . itu janji ALLAH kepada hamba-Nya yang soleh dan solehah. .  .
JIKA BENAR. . . . . 
Ya ALLAH dia adalah jodohku,tercipta buatku. .
dekatkan lah hatiku dengan hatinya. . . permudahkanlah jodoh kami. . . .
Ya Allah 
jika dia bukan tercipta untukku 
kau buanglah dia dari hatiku Ya Allah
agar tidak aku mengingati dia lebih dari aku mengingati-Mu Ya Allah. . . . 


aku bukanlah mahukan yang terlalu sempurna tetapi cukuplah andainya si dia itu mampu menjadi pembimbing kepadaku. . menjadi imam kepadaku. . .menegur kesalahanku. . . dan aku adalah pakaiannya dan dia adalah pakaian kepadaku. . . . . dan juga seorang yang boleh menjadi suami,dan sahabat. . . . . 
Amin. . . . . .

No comments: